> Agnes & Lejla -

Agnes & Lejla

This is your world, shape it or someone else will.

Idag

Kommentarer (0)

2010-12-24 @ 23:47:51

Hej :)
Tänkte berätta lite vad jag har gjort idag! :D
Imorse så fick jag godis och en trisslott, vann inte tyvär inte :(
Sen fixade jag mig och sen åkte jag och mina föräldrar och min brorsa hem till min moster där min kusin hennes kille och deras barn också var! :D
Först åt vi lite, sen kolla vi på kalle anka ^^ Efter det så öppna vi paket och jag var tomte xD Fabian (min kusins barn) som är två år blev inte alls rädd för mig o.O Kommer ihåg att jag var rädd för tomten när jag var liten :P
Efter julklapparna kolla vi på tv sen åt vi igen -.- xd
aaa sen så gjore vi nt så mkt mer :)
Nu ska jag fota mina julklappar så snart får ni se vad jag fick! :D

Puss /a

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback