> Agnes & Lejla -

Agnes & Lejla

This is your world, shape it or someone else will.

Prao

Kommentarer (0)

2011-03-20 @ 22:43:18

Hej alla söta små läsare!
Just nu sitter jag och fixar mig inför imorron, det är ju prao och jag e sjuuuukt taggad!!

Hade match igår, det gick ganska bra tkr jag.
Vi mötte Töjnan och förlora med 1-0 men det är bara för att vi hade en dålig dommare ...

Ivf, mitt under matchen blev jag typ ... asså jag vet inte vad som hände.
Jag typ föll elr blev nerslagen elr nått sånt...
Jag typ föll så att mitt ena ben och min ena arm hamnade under mig och jag slog i huvet.
Har skitont i benet, armarna, nacken ... typ hela kroppen.

Btw, fick Bruno Banani parfymen "Magic woman" som jag har velat ha hur länge som helst! Tack mammi!!

Det blir ingen bild nu, är inte på humör ... ;)

Love
//L

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback