> Agnes & Lejla -

Agnes & Lejla

This is your world, shape it or someone else will.

,.

Kommentarer (0)

2011-03-20 @ 11:17:48

Hej, sorry att jag uppdaterar så dåligt men sitter inte vid datan hela dagarna lixom ;)
Men iaf igår hade vi ju match och vi förlora med 0-1! Vi gjorde ett mål men tydligen så stog en av våra spelare i deras målgård fast det gjorde det inte, domarn dömde först till mål sen sa deras tränare att vi stog i deras målgård och då dömde han bort det -.- Han såg lixom inte ens det själv typ :S
Men iaf sen kom min kusin, hennes kille och deras barn hit :)

Idag ska jag iaf till stan med karina! :D Men nu måste jag fixa mig, as bra väder idag btw! det gillas (:

/a

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback