> Agnes & Lejla -

Agnes & Lejla

This is your world, shape it or someone else will.

Blääää

Kommentarer (0)

2010-11-28 @ 21:34:43

Hejsannnnn! Kom precis att tänka på at det är skola imorron så därför är rubriken som den är ;)
Nu har jag i alla fall fixat mig och ska snart gå och lägga mig, börjar ganska tidigt omorron :(

Idag har jag i varje fall åkt till Solna c med Hanna och Elin. Det har typ byggts om där, det var ganska fint, asså det va inte stooora förändringar, dom har bara flyttat på vissa affärer och dom har "tagit fram" en vero moda där :) Najs!!
Fick tyvärr inte med mig nått hem, det stängde klokan 5 så vi var bara där ett tag :(

Har inte så mycket mer att skriva nu :D
Puss ♥
//L

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback