> Agnes & Lejla -

Agnes & Lejla

This is your world, shape it or someone else will.

sorry

Kommentarer (1)

2010-11-26 @ 20:22:14

Hellu. Har ju inte kunnat blogga pga av att min laptop är sönder :/ Men iaf lånar mina föräldrars data.
Men idag har jag vart i skolan som vanligt -.- Men iaf sen efter skolan körde jag och Lejla en gre som heter nadish. Pallar nt förklara men iaf Lejla ägde mig och då kan hon säga vad som helst och jag skulle göra det. Jag fick hoppa runt en reklam skylt i centrum och sjunga smågroderna! Hahah sen fick jag också fråga  killen i spärren har varit med i på spåret, fast han visste inte vad det va xD hahah det var skuukt pinsamt!
Men iaf just nu sitter jag och lyssnar på rasmus seebach ♥:D

Puss :)

Kommentarer

Postat av: elin

Sv, Tror att det blir på söndag eller på måndag har inte bestämmt exakt :)



kram <3

2010-11-26 @ 20:37:49
URL: http://Http://allerborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback