> Agnes & Lejla -

Agnes & Lejla

This is your world, shape it or someone else will.

Sushi

Kommentarer (0)

2010-11-27 @ 23:18:06

Hej, förlåt för att jag inte har bloggat idag men har verkligen inte haft tid :(
Men idag var jag först på bauhaus med min brorsa och pappa för vi skulle köpa lite grejer till hallen för vi ska ändra den, måla om och sånt :)
Sen när vi kom hem skynda jag mig att dusha sen drog jag och min brorsa hem till min syrra där vi träffa min syrra och min andra brorsa :) Men iaf vi gjorde sushi och det var skit gott o.O åt det en gång när jag var liten men tyckte verkligen inte det var gott, hahah vi åkte till donken efter åt x) så har typ inte ätit det sen dess (tror jag?) men det var verkligen gott nu :) hahah drack julmust till det xP Men sen spela vi lite wii och sånt men kom hem nu iaf.
Imorron har jag match tidigt så kommer inte hinna blogga på morgnen :/
Men nu ska jag cheka in några bloggar ;)

PUSS


bild från google

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback