> Agnes & Lejla -

Agnes & Lejla

This is your world, shape it or someone else will.

Trött

Kommentarer (0)

2010-11-22 @ 21:47:59

Hejhej. Är jätte trött, ska nog snart gå och lägga mig.
Kom precis på att jag har typ tre prov om 2 veckor, jippi . . .
En av proven är franska prov (ohshit) och en av sakerna man ska kunna är att räkna till hundra, jag kan typ räkna till . . . well . . . 20 . . . -.-
Och hundra på franska heter typ 4x20 såå . . . wish me good luck . . .
Måste verkligen börja plugga . . . och så har jag engelska prov nästa vecka, matte nästnästa vecka och teknik nästnästa vecka . . . Shit va nervös jag blir :O
Hoppas det går bra . . . :S
Jaja . . . blir bara tröttare och nervös av att tänka på det sååå . . .

Guten nacht! (Stavning?)
Pöss ♥
//Lejla

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback