> Agnes & Lejla -

Agnes & Lejla

This is your world, shape it or someone else will.

HAHAHAHAH!!

Kommentarer (0)

2011-01-01 @ 17:26:42

みなさん、こんにちは!私は何か特別なことを行っていない今日では、だけということもあるでしょう:)
今、私は多分少し後に私の部屋をきれいにし、私の英語の宿題を終了しようとすると、行うにはかなりのかわからない:(

さようなら!
// L



Översätt på google translate från japanska till svenska. Bara så ni vet så blir översättningen jätteknäpp och det va inte riktigt så jag menade när jag skrev det ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback