> Agnes & Lejla -

Agnes & Lejla

This is your world, shape it or someone else will.

God morgon

Kommentarer (0)

2011-01-03 @ 09:46:03

Hej :)
Förlåt om jag inte bloggat på länge. Senaste gångaen jag blogga var förra året :O
Så gott nytt år nu då :D
Men på nyår var jag hemma hos Lydia och jag sov där :) Vi var ute och sånt ;)
det var iaf jätte kul!
Men idag ska jag, eller tror jag iaf att jag ska åka till stan med Jennifer :)
Och sen måste jag packa för ska till Storvreta cupen imorgon! :D
Hinner inte packa imorron eftersom vi åker åtta(!) på morgonen!! Fett tidigt ;(
Men iaf nu måste jag fixa mig :)
Btw ser ni hur tidigt jag är uppe?! ;o Brukar typ vakna ett annars :o
Men jaja! :)

PussA

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback